понедельник, 27 апреля 2020 г.

  Завдання  на 27.04-29.04


  Математика

28 квітня
Контрольна   робота з математики

                              Задача №1
 З першої ділянки зібрали 8 мішків картоплі, а з другої—12 таких мішків. Маса всієї картоплі       1400 кг. Скільки кілограмів картоплі зібрали з кожної ділянки окремо?
              
         В 1 м.          Кільк. м.         Всього кг
  


Ід .   ?кг           8м.          ? кг             
            однак.                                     } 1400кг
ІІд.   ?кг          12м.          ? кг                

                                 
          

                                     №2
 Обчислити письмово (у стовпчик). У І стовпчику приклади з остачею.

520 : 70                   7020 • 60

475 : 90                   53 550 : 90

164 : 50                   414 600 : 600


                                   №3
Переведи в одну одиницю вимірювання . Виконай обчислення письмово (у стовпчик).

23 кг 040 г • 20     
       58 м 10 см : 70      
 269 т 500 кг : 700кг


                                                    №4
 Розв’язати рівняння.

810 : х= 90              х: 40 = 520


                                                    №5

 Знайти значення виразу .
240 • b– b • 4
Якщо b= 300, то…

Чекаю фото або скан твоєї роботи до 1 травня.

 Час на виконання роботи 40 хвилин.

                                                  
                                               *       *       *

Тема "Ділення на розрядні числа"

1. Розглянь № 903(1) (усно)

2. № 903(2), № 905

3. № 916


 Українська  мова


                              29 квітня
                    

                                  Списування
                 
    Бабуня (Н/н)астя нічого так не любить, як садити дер(и/е)во. Вона каже: "Завжди знайде(тьс/цц)я місце, де його (по)садити. А хто про це (не)дбає, той або байдужий, або сліпий до краси."
    Коло бабусиної хати ростуть вишні. За порогом повно квітів. (Ліво)руч від хвіртки - кучерявий бузок. А (право)руч – явори.
    Позаторік бабуня (при)несла (з)лісу й (по)садила під вікном тонке дер(и/е)вце. (До)глядала його, (під)ливала. Воно (при)йнялося. Але першої в(и/е)сни зовсім (не)цвіло. Тільки з(и/е)л(и/е)ніло. Другої в(и/е)сни викинуло білі китиці. Всі (по)бачили, що це – калина. 

                            Додаткове завдання
Випиши з тексту по 3 слова кожної частини мови.

Іменники-..., ..., ... .
Прикметники-..., ..., ... .
Дієслова-..., ..., ... .
Прислівники-...,...,... .
Займенники-..., ..., ... .


Літературне    читання                                               
                
                                        30 квітня
                               Контрольна робота
   Робота з літературним твором


1. Прочитай текст.

Велосипед  для  Катрусі
  
  Тієї осені Катрусі купили велосипед. О, скільки щастя! У її старшого братика Дениса давно вже був великий, з рамою. Він часто возив на ній Катрусю, коли батьки казали. А по своїй волі катати не хотів. Тож мрією дівчинки був свій, власний велосипед.
    Що й казати, Катруся просто марила цією покупкою.
  А тут уже наступного дня батьки привезли новенького, блискучого червоного велосипедика. Ох і щаслива була дівчинка — її мрія здійснилася!
    Та тут зя'вився брат і геть зіпсував настрій сестрі:
— Малече, ти спочатку навчися їздити на ньому!
— Синку, не ображай сестру, вона навчиться, обов’язково. Ти ж також колись не вмів, а потім навчився. Доню, ходімо вчитися!
    Вони вийшли з квартири. Денис — за ними. Катруся вилізла на сидіння, яке тато підкрутив спеціально для неї, стиснула ручками кермо і поглядом тріумфатора обвела всіх навколо. Мовляв, от я сиджу на велосипеді — своєму, власному, а зараз поїду.
   Як тільки тато відпустив велосипед, Катруся скрутила кермо і наїхала пряменько на дерево. Коли тато з Денисом добігли до місця пригоди, то знайшли там покарлючений велосипедик і Катрусю, яка сиділа на траві й тільки кліпала очима.
   — Тату, відремонтуй, будь ласка, чимшвидше мого велосипедика, а то так ще й літо мине, а я не навчуся їздити, — тихо промовила Катруся.
За день велосипедика було відремонтовано, і Катруся продовжувала падати. Вона набивала синці й здирала лікті та коліна, доки не навчилася тримати кермо у правильному напрямку і не перехилятися набік. Словом, доки не навчилася їздити сама, без підтримки.
   З того великого дня вона майже не злізала зі свого залізного друга. І до подружок, і до бабусі, й до магазину на ньому їздила. Вона не тямила себе від щастя відтоді, як їй купили велосипед.
  Та якось Денис прийшов додому дуже засмучений, бо зламав свого велосипеда — врізався в дерево.
   — Не переживай! На моєму їздитимеш — поділимося якось,- сказала Катруся.
   Денис аж очі витріщив на сестру від подиву. Але відразу йому стало соромно, що от він колись не хотів катати дівчинку на своєму велосипеді, а тут вона так просто пропонує йому свій. Денис підійшов до Катрусі, обійняв і вперше в житті зрозумів, що кращого друга, ніж його маленька сестра, у нього немає.
                                                             За Дариною Мурмуєнко


2.Виконай завдання

(У завданнях 1-5 напиши тільки літеру з правильним варіантом відповіді)

      1. Визнач жанр твору.
А       легенда
Б       казка
В       оповідання

     
      2. Оповідання – це:
          А   невеликий за розміром розповідний художній твір
                про одну чи кілька подій у житті людей, тварин.
          Б    народний або літературний твір про вигадані, часто
                фантастичні події.
         В     поетичний твір, поділений на рядки, які римуються.


       3.  Яку з ознак справжньої дружби демонструє героїня твору?
А       справжні друзі завжди раді вашим успіхам
Б       справжні друзі завжди готові прийти на допомогу
В       справжні друзі не нав’язливі


      4.  Текст можна розмістити в такому розділі підручника:
А    "Скарби нашого народу"
Б    "Казки українських письменників"
В    "Світ дитинства"


       5. Яке прислів’я найточніше виражає основну думку твору?
А       Не той друг, хто медом маже, а той, хто правду каже.
Б       Скажи мені, хто твій друг, і я скажу тобі, хто ти.
В       В лиху годину пізнаєш вірну людину.


   6. Розташуй пункти плану твору в правильній послідовності. (Напиши біля кожної цифри необхідну літеру.)
1
2
3
4
5
6
А       Перший виїзд Катрусі на велосипеді.
Б       Здійснилася мрія Катрусі.
В       Пригода з Денисом.
Г       Зміна ставлення Дениса до сестри.
Ґ        Чому зіпсувався настрій у Катрусі?
Д       Катруся навчилася їздити на велосипеді.

     

      7. Чому Денис змінив своє ставлення до сестри?                            (1-2 речення)


       8. Чи справді Катруся була справжнім другом? 
Доведи свою думку. Напиши 3-5 речень. 



 Час на виконання роботи 40 хвилин.
Чекаю фото або скан твоєї роботи до 1 травня.

                          Успіхів вам, 4 - А! 

Комментариев нет:

Отправить комментарий

математика 25.02

самостійна робота